מנוע ה- ®BOXER של סובארו

מנוע ה- ®BOXER

קיימות רק מכוניות מעטות המסוגלות להעניק לך את אותו ביטחון עצמי בנהיגה שמעניקה לך הסובארו. כך שאינך צריך להיות מופתע מהדרך הייחודית כל כך שהיא עושה זאת. מנוע הבוקסר של סובארו הינו אופקי ומציב את הבוכנות זו מול זו בזווית של 180 מעלות לקבלת פרופיל נמוך ושטוח יותר מאשר מנועים מסוגים אחרים.

 

עובדה זו מעניקה למנוע ולכן למכונית כולה, מרכז כובד נמוך יותר ותחושת איזון טובה יותר. יתר על כן, תנועת הבוכנות זו מול זו גורמת להן לאזן אחת את השנייה וכך להקטין את הרעידות באופן טבעי.

ביצועים לטווח ארוך – התכנון השטוח של המנוע הוא קשיח ומאוזן באופן טבעי ומייצר רמת רעידות נמוכה יותר מאשר מנוע בתצורת V או מנוע 4 צילינדרים טורי מאותה קבוצה.

כתוצאה מכך הוא בעל עמידות גבוהה יותר וביצועים אמינים יותר.

 

יציבות משופרת – מכיוון שבלוק המנוע הוא בעל פרופיל שטוח יותר וממוקם נמוך יותר בשלדה, המכונית כולה יציבה ומאוזנת יותר ועמידה יותר בפני תנודות מצד לצד מאשר מכוניות בעלות תכנון שונה.

 

מנוע ה- ®e-BOXER של סובארו

החל מנהיגה יומיומית ועד להרפתקאות פרועות בשטח, מנוע ה- e-BOXER של SUBARU מספק חווית נהיגה ידידותית לסביבה שמציעה מאפיינים ספורטיביים אך יחד עם זאת מספקת נוחות ושקט, אפילו בתנאי דרך מאתגרים. הדור החדש והעוצמתי יותר של מנוע ה-e-BOXER מבית SUBARU משלב את מנוע ה- BOXER של SUBARU יחד עם מנוע חשמלי לטובת מומנט חזק וזמין לצד תאוצה מיידית המספקת תחושה טבעית.

 

לטובת יעילות גבוהה בזמן הנהיגה, מערכת ה- e-BOXER של SUBARU מתאימה את חלוקת הכוח בין מנוע ההזרקה הישירה בנפח 2.0 ליטר ובין המנוע החשמלי על מנת לענות על הצרכים השונים בהתאם לתנאי הנהיגה. בשילוב עם תיבת ההילוכים הרציפה, מתקבלים ביצועים שקטים, חלקים וחזקים המספקים נהיגה נוחה ומהנה בשלל מצבים. בנוסף, מיקום המנוע והסוללה לאורך מרכז הרכב משלים את היציבות והאיזון הטבעיים של הרכב שמתקבלים ממנוע ה- BOXER הנמוך של SUBARU וממערכת ה-4X4.

 

    השאירו פרטים, לקבלת הצעת מחיר ונסיעת התרשמות

    בודק...