רכב המנהלים- שטח הטוב בישראל
הדור השישי של רכב המנהלים שטח המפואר, מתקדם ומרגש יותר מאי-פעם.
הדור השישי איכותי יותר, מפואר יותר, וטכנולוגי הרבה יותר הודות למערכת סיוע לנהיגה אייסייט עדכנית כסטנדרט, זיהוי פני הנהג ויצירת פרופיל אישי ועוד.
לאאוטבק החדשה עיצוב חדש ופורץ דרך – המשדר אלגנטיות מחד וספורטיביות מאידך היוצרים יחד מראה יוקרתי במיוחד.
הנהג ונוסעיו ייהנו מתא נוסעים מתקדם במיוחד בעל מסך מולטימדיה מתקדם בגודל של 11.6” ואבזור עשיר הכולל: מושבי עור, חימום מושבים, פתיחת תא מטען במחוות יד ומצלמה קדמית וצדית (ימין) לנוחות מקסימלית בעיר.
OUTBACK 2021 LIMITED
OUTBACK 2021 LIMITED
OUTBACK 2021 LUXURY
OUTBACK 2021 LUXURY
בדיוק כמוך: מתוחכם, טכנולוגי רב יכולת ועם קריצה להרפתקה חדשה. אאוטבק החדש לא מתפשר כשמדובר בנוחות, ביצועים, בניקיון הצליל המופק ממערכת השמע או ממהירות התגובה של המולטימדיה. סובארו אאוטבק הוא המנהל שמגיע לעבודה עם חליפה מחויטת ונעלי הרים.
לראשונה בסובארו מצויד האאוטבק החדש במערכת מולטימדיה עם מסך ענקי של 11.6 אינץ’ אורכי, בעברית ועם ממשקי Apple Car Play ו-Android Auto. עוד חידוש הוא מערכת זיהוי פנים המאפשרת התאמה אישית של הגדרות-רכב רבות לעד חמישה נהגים ונהגות שונים.
כל היתרונות של סובארו מרוכזים בדגם המהודר שמרים כל נסיעה לרמה חדשה של בטיחות, יכולת ואבזור כמו שבעלי סובארו מכירים- מערכת 4X4 סימטרית כסטנדרט, לאחיזה מיטבית בכביש ובשטח, מערכת הבטיחות האקטיבית זוכת הפרסים Eyesight בכל רמות האבזור.
היתרונות הדינאמיים של מנוע בוקסר חזק עם תיבת הילוכים רציפה בעלת חלוקה ל-8 הילוכים קדמיים.
בדיוק כמוך: מתוחכם, טכנולוגי רב יכולת ועם קריצה להרפתקה חדשה. אאוטבק החדש לא מתפשר כשמדובר בנוחות, ביצועים, בניקיון הצליל המופק ממערכת השמע או ממהירות התגובה של המולטימדיה. סובארו אאוטבק הוא המנהל שמגיע לעבודה עם חליפה מחויטת ונעלי הרים.
לראשונה בסובארו מצויד האאוטבק החדש במערכת מולטימדיה עם מסך ענקי של 11.6 אינץ’ אורכי, בעברית ועם ממשקי Apple Car Play ו-Android Auto. עוד חידוש הוא מערכת זיהוי פנים המאפשרת התאמה אישית של הגדרות-רכב רבות לעד חמישה נהגים ונהגות שונים.
כל היתרונות של סובארו מרוכזים בדגם המהודר שמרים כל נסיעה לרמה חדשה של בטיחות, יכולת ואבזור כמו שבעלי סובארו מכירים- מערכת 4X4 סימטרית כסטנדרט, לאחיזה מיטבית בכביש ובשטח, מערכת הבטיחות האקטיבית זוכת הפרסים Eyesight בכל רמות האבזור.
היתרונות הדינאמיים של מנוע בוקסר חזק עם תיבת הילוכים רציפה בעלת חלוקה ל-8 הילוכים קדמיים.
סובארו אאוטבק החדש מגיע בשתי גרסאות שונות מהודרות ומאובזרות בעושר.
שתי רמות האבזור לא עושות וויתורים במערכת ההנעה המעולה, חבילת הבטיחות המקיפה והאיכות הלא מתפשרת של סובארו.
גרסת LIMITED מצוידת במולטימדיה עם מסך 11.6 אינץ’, פנסי LED עם כוונון גובה אוטומטי, קיפול וכיוון חשמלי למראות הצד, מושב נהג חשמלי, חישוקי 18 אינץ’, פתיחה והנעה ללא מפתח, בלם חניה חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת חיישני גשם ותאורה, בורר מצבי נהיגה Si DRIVE וכמובן מערכת הבטיחות Eyesight החדשנית.
גרסת LUXURY מוסיפה לאבזור מערכת שמע מבית Harman-Kardon עם 11 רמקולים + סאב וופר, גג שמש, דלת תא מטען חשמלית עם חיישן פתיחה, שתי מצלמות חניה נוספת, זיכרונות למושב הנהג, ריפודי עור נאפה יוקרתיים למושבים וגימורים שונים.
בשתי רמות האבזור מערכת X-Mode לנהיגה בתנאי שטח משתנים, הנעה כפולה קבועה וסימטרית, 4X4, ללא תוספת תשלום וחבילת בטיחות אקטיבית רחבה.
סובארו אאוטבק החדש מגיע בשתי גרסאות שונות מהודרות ומאובזרות בעושר.
שתי רמות האבזור לא עושות וויתורים במערכת ההנעה המעולה, חבילת הבטיחות המקיפה והאיכות הלא מתפשרת של סובארו.
גרסת LIMITED מצוידת במולטימדיה עם מסך 11.6 אינץ’, פנסי LED עם כוונון גובה אוטומטי, קיפול וכיוון חשמלי למראות הצד, מושב נהג חשמלי, חישוקי 18 אינץ’, פתיחה והנעה ללא מפתח, בלם חניה חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת חיישני גשם ותאורה, בורר מצבי נהיגה Si DRIVE וכמובן מערכת הבטיחות Eyesight החדשנית.
גרסת LUXURY מוסיפה לאבזור מערכת שמע מבית Harman-Kardon עם 11 רמקולים + סאב וופר, גג שמש, דלת תא מטען חשמלית עם חיישן פתיחה, שתי מצלמות חניה נוספת, זיכרונות למושב הנהג, ריפודי עור נאפה יוקרתיים למושבים וגימורים שונים.
בשתי רמות האבזור מערכת X-Mode לנהיגה בתנאי שטח משתנים, הנעה כפולה קבועה וסימטרית, 4X4, ללא תוספת תשלום וחבילת בטיחות אקטיבית רחבה.
ממשק STARLINK החדשני מגיע כסטנדרט בכל גרסאות סובארו אאוטבק.
מסך מגע בממדים של 11.6 אינץ’ מציע רזולוציה גבוהה, ממשק מלא בעברית ואינטגרציה של Apple Car Play ו-Android auto.
חיבור Bluetooth מבטיח חיבור מהיר של הסמארטפון בכל כניסה לרכב וגישה חלקה לאנשי הקשר וקבצי המדיה.
מערכת שמע פרמיום מבית Harman-Kardon עם 11 רמקולים בתוספת סאב-וופר, בגרסת לקצ’רי, מעניקה רמה חדשה של צלילות וחווית נסיעה עלית.
ממשק STARLINK החדשני מגיע כסטנדרט בכל גרסאות סובארו אאוטבק.
מסך מגע בממדים של 11.6 אינץ’ מציע רזולוציה גבוהה, ממשק מלא בעברית ואינטגרציה של Apple Car Play ו-Android auto.
חיבור Bluetooth מבטיח חיבור מהיר של הסמארטפון בכל כניסה לרכב וגישה חלקה לאנשי הקשר וקבצי המדיה.
מערכת שמע פרמיום מבית Harman-Kardon עם 11 רמקולים בתוספת סאב-וופר, בגרסת לקצ’רי, מעניקה רמה חדשה של צלילות וחווית נסיעה עלית.
עוד זוג עיניים שכל הזמן מסתכל על הכביש. מערכת הבטיחות האקטיבית EyeSight, הייחודית לסובארו עברה עדכון והרחבת יכולות בדור החדש של סובארו אאוטבק.
שדה הראיה של המצלמות הורחב פי שניים ועל ידי שני מכ”מים כל העת נסרק השטח מלפנים מאחור.
אזהרות מוצגות עתה באופן מודגש על שמשת הרכב באופן וויזואלי, צליל ואף רטט של ההגה.
EyeSight תורמת לבטיחות בכל נסיעה על ידי ניטור מתמיד של התנועה, שולטת בבקרת השיוט המסתגלת, עוזרת לך לשמור על מרכז נתיב הנסיעה ומזהירה מסטייה ממנו.
במקרה של סכנת התנגשות, המערכת תזהיר אותך ואף תפעיל בעצמה את הבלמים, במקרה חירום, כדי למנוע תאונה או לצמצם את השלכותיה.
מערכת הבטיחות מנטרת את הנהג ומזהה האם הינך מגלה סימני עייפות וממליצה לעצור למנוחה. בנוסף, היא גם מסוגלת לזהות את פני הנהג ולשנות את הגדרות הרכב על-פי העדפות שהוזנו מראש.
קרא עוד על טכנולוגיית Eyesight
עוד זוג עיניים שכל הזמן מסתכל על הכביש. מערכת הבטיחות האקטיבית EyeSight, הייחודית לסובארו עברה עדכון והרחבת יכולות בדור החדש של סובארו אאוטבק.
שדה הראיה של המצלמות הורחב פי שניים ועל ידי שני מכ”מים כל העת נסרק השטח מלפנים מאחור.
אזהרות מוצגות עתה באופן מודגש על שמשת הרכב באופן וויזואלי, צליל ואף רטט של ההגה.
EyeSight תורמת לבטיחות בכל נסיעה על ידי ניטור מתמיד של התנועה, שולטת בבקרת השיוט המסתגלת, עוזרת לך לשמור על מרכז נתיב הנסיעה ומזהירה מסטייה ממנו.
במקרה של סכנת התנגשות, המערכת תזהיר אותך ואף תפעיל בעצמה את הבלמים, במקרה חירום, כדי למנוע תאונה או לצמצם את השלכותיה.
מערכת הבטיחות מנטרת את הנהג ומזהה האם הינך מגלה סימני עייפות וממליצה לעצור למנוחה. בנוסף, היא גם מסוגלת לזהות את פני הנהג ולשנות את הגדרות הרכב על-פי העדפות שהוזנו מראש.
קרא עוד על טכנולוגיית Eyesight
בוקסר הוא כינוי למנוע אופקי בו הבוכנות עובדות אחת מול השנייה.
המבנה הייחודי של המנוע יוצר יתרונות רבים הבאים לידי ביטוי בכל נהיגה בדמות פעולה חלקה ונעימה בזכות הצמדת מרכז הכובד לכביש.
זהו תבלין חשוב במתכון הייחודי הנחוץ להתנהגות כביש בטוחה ודינאמיות גבוהה בכביש ובשטח.
דור חדש של מנוע בוקסר בנפח 2.5 ל’ מפיק 170 כ”ס ו-25.7 קג”מ מבטיח ביצועים מלהיבים, חסכון בדלק וגיבוי של 5 שנות אחריות.
הכוח עובר ישירות לתיבת הילוכים LINEARTRONIC עם חלוקה ל-8 הילוכים שהיא מרכיב מרכזי בחוויית הנסיעה הנעימה וזימון ביצועים מידי מול כל אתגר שעשוי לצוץ.
קרא עוד על מנוע ®BOXER
בוקסר הוא כינוי למנוע אופקי בו הבוכנות עובדות אחת מול השנייה.
המבנה הייחודי של המנוע יוצר יתרונות רבים הבאים לידי ביטוי בכל נהיגה בדמות פעולה חלקה ונעימה בזכות הצמדת מרכז הכובד לכביש.
זהו תבלין חשוב במתכון הייחודי הנחוץ להתנהגות כביש בטוחה ודינאמיות גבוהה בכביש ובשטח.
דור חדש של מנוע בוקסר בנפח 2.5 ל’ מפיק 170 כ”ס ו-25.7 קג”מ מבטיח ביצועים מלהיבים, חסכון בדלק וגיבוי של 5 שנות אחריות.
הכוח עובר ישירות לתיבת הילוכים LINEARTRONIC עם חלוקה ל-8 הילוכים שהיא מרכיב מרכזי בחוויית הנסיעה הנעימה וזימון ביצועים מידי מול כל אתגר שעשוי לצוץ.
קרא עוד על מנוע ®BOXER
לראשונה הסובארו שלך גם מסתכל עליך.
מערכת מתקדמת לניטור עייפות נהג מקבלת בסובארו תפקיד נוסף לזיהוי פני הנהג ומאפשר התאמה אישית של מאפייני האאוטבק לחמישה נהגים שונים.
למשל כיוון המושב החשמלי, המראות, הטמפ’ של בקרת האקלים, תחנות הרדיו המועדפות ועוד.
לראשונה הסובארו שלך גם מסתכל עליך.
מערכת מתקדמת לניטור עייפות נהג מקבלת בסובארו תפקיד נוסף לזיהוי פני הנהג ומאפשר התאמה אישית של מאפייני האאוטבק לחמישה נהגים שונים.
למשל כיוון המושב החשמלי, המראות, הטמפ’ של בקרת האקלים, תחנות הרדיו המועדפות ועוד.
מערכת ההנעה הסימטרית של סובארו, AWD, נמצאת בפיתוח מתמיד מזה עשרות שנים.
מהמערכות המכאניות בתחילת הדרך ועד לפיקוד הממוחשב של היום, ה-4X4 של סובארו מספק אחיזה בכביש ובסוגי שטח שונים בצורה מיטבית.
הסימטריה לפנים ולאחור, כמו גם לצדדים, היא הכרחית לביצועים ולשליטה יוצאת הדופן שיש לסובארו.
השיפורים שנעשו בתיבת ההילוכים, LInearTronic מאפשרים פריסה רחבה יותר של יחסי ההעברה כדי ליהנות מביצועים עדיפים וגם מצריכת דלק משופרת.
הדמיה של 8 הילוכים קדמיים ופיקוד ידני באמצעות מנופים בגב גלגל ההגה לאותן נהיגות שגורמות לך לחייך.
מערכת ההנעה הסימטרית של סובארו, AWD, נמצאת בפיתוח מתמיד מזה עשרות שנים.
מהמערכות המכאניות בתחילת הדרך ועד לפיקוד הממוחשב של היום, ה-4X4 של סובארו מספק אחיזה בכביש ובסוגי שטח שונים בצורה מיטבית.
הסימטריה לפנים ולאחור, כמו גם לצדדים, היא הכרחית לביצועים ולשליטה יוצאת הדופן שיש לסובארו.
השיפורים שנעשו בתיבת ההילוכים, LInearTronic מאפשרים פריסה רחבה יותר של יחסי ההעברה כדי ליהנות מביצועים עדיפים וגם מצריכת דלק משופרת.
הדמיה של 8 הילוכים קדמיים ופיקוד ידני באמצעות מנופים בגב גלגל ההגה לאותן נהיגות שגורמות לך לחייך.
האות X מציינת תוספת של יכולת לכל נהג, כמעט על כל משטח.
בלחיצת כפתור, נוטלת מערכת X-MODE את הפיקוד על המנוע, תיבת ההילוכים, מערכת AWD, הבלמים ורכיבים אחרים, כדי לנווט בבטחה בכבישים גרועים ועל משטחים חלקלקים ולהעניק בטחון עצמי מרבי
בנסיעה במורדות מאתגרים בשטח, כפתור הx-mode יפעיל את בקרת הירידה במדרון HDC ויאפשר שמירה על קצב התקדמות קבוע ומבוקר, כך שהנהג יכול להתמקד יותר בהיגוי הרכב ופחות בבלימה.
תוספת ייחודית לדגמי אאוטבק היא בחירה בין 2 מצבי x-mode מתקדמים המותאמים בצורה מדוייקת יותר לנהיגה בתנאי שטח קשים לאחיזה כמו שלג, או משטח חלקלק ובוצי.
האות X מציינת תוספת של יכולת לכל נהג, כמעט על כל משטח.
בלחיצת כפתור, נוטלת מערכת X-MODE את הפיקוד על המנוע, תיבת ההילוכים, מערכת AWD, הבלמים ורכיבים אחרים, כדי לנווט בבטחה בכבישים גרועים ועל משטחים חלקלקים ולהעניק בטחון עצמי מרבי
בנסיעה במורדות מאתגרים בשטח, כפתור הx-mode יפעיל את בקרת הירידה במדרון HDC ויאפשר שמירה על קצב התקדמות קבוע ומבוקר, כך שהנהג יכול להתמקד יותר בהיגוי הרכב ופחות בבלימה.
תוספת ייחודית לדגמי אאוטבק היא בחירה בין 2 מצבי x-mode מתקדמים המותאמים בצורה מדוייקת יותר לנהיגה בתנאי שטח קשים לאחיזה כמו שלג, או משטח חלקלק ובוצי.
בורר מצבי הנהיגה של סובארו נותן לך לשנות את אופי הרכב ולשפר את הדינמיות או את צריכת הדלק, כמו להנות משני מנועים במנוע אחד.
המתג הייעודי על גלגל ההגה מאפשר לבחור בין מצב Intelligent (I)- בו מחשב הניהול פותח במתינות את המצערת כדי לשפר את צריכת הדלק ואת יעילות הפעולה של המנוע.
כמו גם את ניהול תיבת ההילוכים שמשתנה על מנת לספק נסיעה חלקה במיוחד וצריכת דלק מיטבית.
לעומת זאת במצב Sport (S) מחשבי ניהול המנוע ותיבת ההילוכים ישמרו על זמינות כוח מיידית לדרישת הנהג, אך באותו זמן יעשו את מה שצריך כדי לשמור על צריכת הדלק יעילה.
תגובת המצערת תתחדד ותורגש על ידי הנהג כדי לספק תגובה מהירה וחזקה.
בורר מצבי הנהיגה של סובארו נותן לך לשנות את אופי הרכב ולשפר את הדינמיות או את צריכת הדלק, כמו להנות משני מנועים במנוע אחד.
המתג הייעודי על גלגל ההגה מאפשר לבחור בין מצב Intelligent (I)- בו מחשב הניהול פותח במתינות את המצערת כדי לשפר את צריכת הדלק ואת יעילות הפעולה של המנוע.
כמו גם את ניהול תיבת ההילוכים שמשתנה על מנת לספק נסיעה חלקה במיוחד וצריכת דלק מיטבית.
לעומת זאת במצב Sport (S) מחשבי ניהול המנוע ותיבת ההילוכים ישמרו על זמינות כוח מיידית לדרישת הנהג, אך באותו זמן יעשו את מה שצריך כדי לשמור על צריכת הדלק יעילה.
תגובת המצערת תתחדד ותורגש על ידי הנהג כדי לספק תגובה מהירה וחזקה.
סובארו אאוטבק החדש בעל ממדי פנים גדולים יותר כך שהוא לא רק מרווח יותר לנוסעים אלא מצויד בכל מה שצריך לקחת אותך להרפתקה הבאה.
תא המטען גדול במיוחד עם נפח של 561 ל’ היכול לגדול עד ל-1,306 ליטרים כאשר כל המושבים מקופלים.
להעמסה נוחה ויעילה במיוחד נהנה הנהג מאוזני קשירה לציוד בתא המטען לצד שקע כוח 12v מאחור.
פסי האורך בגג האאוטבק בעיצוב חדש מאפשרים גמישות רבה ואפשרויות קשירה רבות.
אאוטבק החדש יכול לשאת את כל מה שאתה אוהב עד לנקודה שאתה צריך להגיע אליה בשטח.
מרווח גחון מוגדל של 21.3 ס”מ וזוויות מרכב משופרות נותנות את הספייס שצריך כדי להגיע כמעט לכל פינה בשטח.
בנוסף, לאאוטבק החדש יכולת גרירה מצטיינת.
750 ק”ג לנגרר ללא בלמים ועד 2,000 ק”ג לנגרר עם בלמים, בזכות העוצמה של מנוע הבוקסר וההנעה הכפולה 4X4.
עם סובארו אאוטבק החדש תוכלו להביא לשטח את מה שיעשה את ההרפתקה לטובה ועצמתית הרבה יותר.
סובארו אאוטבק החדש בעל ממדי פנים גדולים יותר כך שהוא לא רק מרווח יותר לנוסעים אלא מצויד בכל מה שצריך לקחת אותך להרפתקה הבאה.
תא המטען גדול במיוחד עם נפח של 561 ל’ היכול לגדול עד ל-1,306 ליטרים כאשר כל המושבים מקופלים.
להעמסה נוחה ויעילה במיוחד נהנה הנהג מאוזני קשירה לציוד בתא המטען לצד שקע כוח 12v מאחור.
פסי האורך בגג האאוטבק בעיצוב חדש מאפשרים גמישות רבה ואפשרויות קשירה רבות.
אאוטבק החדש יכול לשאת את כל מה שאתה אוהב עד לנקודה שאתה צריך להגיע אליה בשטח.
מרווח גחון מוגדל של 21.3 ס”מ וזוויות מרכב משופרות נותנות את הספייס שצריך כדי להגיע כמעט לכל פינה בשטח.
בנוסף, לאאוטבק החדש יכולת גרירה מצטיינת.
750 ק”ג לנגרר ללא בלמים ועד 2,000 ק”ג לנגרר עם בלמים, בזכות העוצמה של מנוע הבוקסר וההנעה הכפולה 4X4.
עם סובארו אאוטבק החדש תוכלו להביא לשטח את מה שיעשה את ההרפתקה לטובה ועצמתית הרבה יותר.
תאורת LED ראשית עם מעקב פנייה
מסך מולטימדיה 11.6″ עם 6 רמקולים
מושבים קדמיים בכוונון חשמלי
כניסה והנעה ללא מפתח
בלם יד חשמלי
פתחי מיזוג ושקעי USB אחוריים
Eyesight מלא ומערכת ניטור נהג
X-Mode עם 2 מצבי נהיגה
הנעת 4X4 קבועה AWD
תאימות ל Apple Carplay ו- Android Auto
מצלמת נסיעה לאחור מקורית
החל מ- 234,900 ש”ח (לא כולל אגרת רישוי)
או החל מ-2,000 ש”ח לחודש
*מתייחס לדגם LIMITED בצבע שאינו מטאלי ואינו כולל אגרת רישוי. מחיר כולל אגרת רישוי 238,321 ₪
תאורת LED ראשית עם מעקב פנייה
מסך מולטימדיה 11.6″ עם 6 רמקולים
מושבים קדמיים בכוונון חשמלי
כניסה והנעה ללא מפתח
בלם יד חשמלי
פתחי מיזוג ושקעי USB אחוריים
Eyesight מלא ומערכת ניטור נהג
X-Mode עם 2 מצבי נהיגה
הנעת 4X4 קבועה AWD
תאימות ל Apple Carplay ו- Android Auto
מצלמת נסיעה לאחור מקורית
החל מ- 234,900 ש”ח (לא כולל אגרת רישוי)
או החל מ-2,000 ש”ח לחודש
*מתייחס לדגם LIMITED בצבע שאינו מטאלי ואינו כולל אגרת רישוי. מחיר כולל אגרת רישוי 238,321 ₪
תוספות על דגם LIMITED–
גג חשמלי
מסך מולטימדיה 11.6″ עם 11 רמקולים וסאב וופר תוצרת Harman-Kardon
ריפוד עור יוקרתי ב-3 צבעים לבחירה
זכרונות למושב נהג והתאמת מרחב הנהיגה
מצלמה קדמית+ מראת צד
חישוק 18″ מוכסף
דלת תא מטען חשמלי+ חיישן פתיחה ללא מגע
מסילות גג מוכספות
מנגנון הטיית מראת צד בנסיעה לאחור
מראות צד בצבע כרום
החל מ- 259,900 ש”ח (לא כולל אגרת רישוי)
או החל מ-2,000 ש”ח לחודש
*מתייחס לדגם LUXURY בצבע שאינו מטאלי ואינו כולל אגרת רישוי. מחיר כולל אגרת רישוי 263,321 ₪
תוספות על דגם LIMITED–
גג חשמלי
מסך מולטימדיה 11.6″ עם 11 רמקולים וסאב וופר תוצרת Harman-Kardon
ריפוד עור יוקרתי ב-3 צבעים לבחירה
זכרונות למושב נהג והתאמת מרחב הנהיגה
מצלמה קדמית+ מראת צד
חישוק 18″ מוכסף
דלת תא מטען חשמלי+ חיישן פתיחה ללא מגע
מסילות גג מוכספות
מנגנון הטיית מראת צד בנסיעה לאחור
מראות צד בצבע כרום
החל מ- 259,900 ש”ח (לא כולל אגרת רישוי)
או החל מ-2,000 ש”ח לחודש
*מתייחס לדגם LUXURY בצבע שאינו מטאלי ואינו כולל אגרת רישוי. מחיר כולל אגרת רישוי 263,321 ₪
ייתכנו שינויים בין הדגם המוצג בסרטון לבין הדגמים בפועל, התמונות להמחשה בלבד, ט.ל.ח
מחיר מזומן אאוטבק לימיטד כולל א. רישוי 238,321 ₪. ג’נט רגיל לא כולל צבע מטאלי, אבזור ותוספות. מסלול מימון של מקדמה 59,900 ₪+ אגרת רישוי בסך 3,421 ש”ח, 60 תשלומים 2,000 ₪ ותשלום בסוף תקופה של 80,000 ₪. מחיר מזומן אאוטבק לאקשרי כולל א. רישוי 263,321 ₪. ג’נט רגיל לא כולל צבע מטאלי, אבזור ותוספות. מסלול מימון של מקדמה 59,900 ₪ + אגרת רישוי בסך 3,421 ₪, 60 תשלומים 2,000 ₪ ותשלום בסוף תקופה של 110,300 ₪. מחירי מזומן ע”פ מחירון 05/22 בתוקף לגבי מלאי זמין בלבד. מסלולי המימון הינם הלוואה ללקוחות שיאושרו מעל גיל 21 הניתנת באמצעות גורמים מממנים צד ג’, באחריותם ובכפוף להסכמתם ואישורם ועפ”י יתר תנאיהם. מבוסס על ריבית פריים + 2% (וכפוף לשינויים בריבית הפריים) ובתוספת עמלת הקמה של 1% מגובה ההלוואה + דמי שעבוד בסך 350 ₪ שניהם + מע”מ. מימון לא כולל אגרת רישוי שתיווסף למקדמה. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרום לחיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. צריכת הדלק בפועל מושפעת גם מתנאי הדרך, מתחזוקת הרכב ומאפייני הנהיגה ויכולה אף להגיע לפער משמעותי ביחס לנתוני המעבדה. בשל הביקוש הרב לרכבים בארץ ומצוקת הייצור והשינוע, ייתכנו עיכובים במסירת רכבים, העלולים להמשך אף כמה חודשים. התמונה להמחשה בלבד. אין כפל מבצעים והטבות. הגורם המממן שומר על זכותו לשנות את תנאי המסלולים או לבטלם בכל עת. התמונה להמחשה בלבד. בכפוף לתקנון. ט.ל.ח.