בוא נצא ל

נסיעת מבחן



בוא נצא ל

נסיעת מבחן

בוא נצא לנסיעת מבחן בדגם - סובארו

מיוצרת עבור נהגים. בנויה להיות מלהיבה. אין עוד מכונית שנוסעת כמוה, מכיוון שאין אף מכונית שבנויה כמוה. כל סובארו מתוכננת תוך מחויבות עמוקה לך, הנהג. לכל אחת מהן יש מספיק כוח להשביע את רצונך, ולשפר כל אחד מההיבטים של חוויית הנהיגה שלך. התובנות ההנדסיות שמגדירות מכונית כסובארו הופכות אותה למכונית שמעניקה הרבה יותר ביטחון, גמישות והתרגשות. כשחטיבת ההינע המאוזנת עם מרכז הכובד הנמוך נושכת את הכביש עם כל ארבעת הגלגלים, ההאצה מתחזקת, הביטחון שלך גדל, וכל עיקול מצית בך תשוקה חדשה לנהיגה.
 

תצוגה חיצונית

זה המקום להרגיש קרוב באמת. בחר את הצבע המועדף שלך ותראה איך הסובארו החדשה שלך מתעוררת לחיים.

תצוגה פנימית

אתם מוזמנים להיכנס ולחוות את ה WRX STI מבפנים

*התמונה להמחשה בלבד

 
 
 
 

בטיחות

מחוונים ספורטיביים
המידע החיוני לנהיגה זמין לצפייה כהרף עין הודות למחוונים חדים וקלים לקריאה. כשאתה מתניע את מנוע ה- WRX או WRX STI , המחוגים נעים עד לקצה הסקאלה ובחזרה כדי להכין אותך לנסיעה. צג 3.5 אינץ' הממוקם במרכז לוח המחוונים ניתן להתאמה אישית כדי להציג את המיד ע הרצוי במרכז שדה הראייה שלך.

מחשב דרך רב שימושי צבעוני
מחשב הדרך ממוקם כך שהוא נראה תמיד בבירור תוך הסחת דעת מינימאלית בשעת הנהיגה, מציג לך מגוון רחב של מידע המחבר אותך למכונית. הוא מסוגל אפילו להציג שעון גדישה דיגיטלי המאפשר לפקח על מגדש הטורבו שלך.

SI-DRIVE
מערכת ההנעה החכמה של סובארו, SI-Drive , מאפשרת לך להתאים את מאפייני הנהיגה של ה WRX*1- או של ה- WRX STI לצרכים או לרצונות שלך. במצב Intelligent , ההאצה חלקה במטרה להשיג חיסכון אופטימאלי בדלק. מצב Sport מעניק תגובות ליניאריות ושליטה גמישה בכל מצב. כדי להפיק את התגובה המרבית ממנוע הטורבו, עבור למצב Sport Sharp . הוא מעניק לך את תגובת הדוושה הישירה ביותר ושליטה מדויקת בסל"ד בכל טווח מהירויות המנוע.



מערכת DCCD
דיפרנציאל מרכזי הנשלט על-ידי הנהג ) DCCD ( מאפשר לך לקבוע את אופן נעילת הדיפרנציאל המרכזי של ה- WRX STI וכך להגדיר את התנהגות הכביש. המערכת מכוונת הן את המצמד האלקטרומגנטי מרובה הדיסקות ואת הנעילה המכאנית של הדיפרנציאל מוגבל החלקה ) )LSD כדי לחלק את הכוח בין הגלגלים הקדמיים והאחוריים. מצב Auto Mode מזהה את חלוקת הכוח האידיאלית בהתאם למצבים המשתנים, ואילו מצב ]+[ Auto מעביר יותר כוח לגלגלים הקדמיים לשיפור האחיזה. מצב Auto ]-[ מעביר יותר כוח לגלגלים האחוריים כדי לאפשר פניות הדוקות יותר, והמצב הידני עם שישה שלבים מאפשר לך לקבוע את מאפייני התנהגות הכביש המועדפים עליך.

גלריית תמונות דגם סובארו WRX STI